Intern Klanttevredenheidsonderzoek (iKTO)
iKTO staat voor intern klanttevredenheidsonderzoek. Door middel van een intern klanttevredenheidsonderzoek meten wij de tevredenheid van medewerkers met betrekking tot de ondersteuning die zij krijgen. Denk aan tevredenheid over de telefoon, het bureau en de koffie. Wij meten de tevredenheid door uw medewerkers een groot aantal aspecten van de ondersteuning (bedrijfsvoering) aan te bieden die zij vervolgens kunnen voorzien van een beoordeling. Met onze gebruiksvriendelijke en intuïtieve en gevalideerde onderzoeksmethode meten wij niet alleen de tevredenheid van uw eindgebruikers, maar ook het belang dat zij hechten aan de verschillende onderdelen van de dienstverlening.
Na afloop van het iKTO krijgt u diverse inzichten zoals:
- De tevredenheid per onderdeel van uw producten en dienstverlening (dit kan op 100+ onderdelen in kaart gebracht worden)
- Het belang dat gebruikers hechten aan de onderdelen van uw producten en dienstverlening. Dit stelt u in staat om te prioriteren (quick wins en diepte investeringen).
- Het is mogelijk om (op een gebruikersvriendelijke manier) de tevredenheid over uw gehele Producten diensten catalogus (PDC) in kaart te brengen.
- This is theAls uw PDC nog niet helemaal up to date of compleet is, is het mogelijk dit project onder te brengen of een onderdeel te laten zijn van het uitvoeren van een iKTO. list item
Wij vertellen u graag meer over hoe onze aanpak waardevolle inzichten oplevert. Graag plannen wij een vrijblijvende afspraak in om met u in gesprek te gaan.
Een greep uit onze klanten
ADVIES
Wij denken graag mee!
Heeft u hulp nodig bij het nadenken over uw onderzoeksvraagstukken?
Wilt u praten over hoe uw organisatie kan profiteren van onze vernieuwende onderzoeksinstrumenten? Wij gaan hierover graag vrijblijvend met u in gesprek. Heeft u vragen over de AVG, ook met betrekking tot uw onderzoek? Bel ons of vul onderstaand formulier in voor een afspraak. Uw informatie wordt vertrouwelijk verwerkt.